muscle1

Treningi zwiększające siłę

Motywacja do rozpoczęcia regularnych treningów może być bardzo różna i inna dla każdego człowieka. Niektórzy z na decydują się na wykupienie karnetu na siłownię po podjęciu decyzji o schudnięciu. Regularne ćwiczenia faktycznie są czymś, co jest niezbędne, jeśli chcemy pozbyć się niepotrzebnej nam, zbędnej tkanki tłuszczowej. Niektórzy ludzie zaczynają ćwiczyć dla zdrowia – regularna aktywność fizyczna chroni nasz organizm przed wieloma chorobami, poprawia kondycję i zapewnia lepsze samopoczucie, podczas ćwiczeń w organizmie człowieka powstają bowiem endorfiny, zwane hormonami szczęścia.

Często nieodłączną częścią treningu są ćwiczenia zwiększające siłę mięśni. Ćwiczenia na siłę to przede wszystkim ćwiczenia wymagające korzystania z różnego rodzaju obciążenia – można tu wymienić treningi ze sztangą, ćwiczenia z ciężarkami lub ćwiczenia wykonywane na odpowiednich maszynach na siłowni. Plan treningu powinien być tworzony dla każdego indywidualnie – należy dopasować go do możliwości danej osoby.

One thought on “Treningi zwiększające siłę

  1. Cały czas stałem w miejscu , od ponad 1,5 roku z poprawą swoich wyników siłowych. W końcu się to zmieniło, gdy wykupiłem plan treningowy ze strony http://potreningu.pl/plany i dostałem wszystko gotowe na tacy, świetne i proste/czytelne rozpiski treningowe, wdrożyłem w życie i od razu widzę tego efekty na treningu. Więcej kilogramów na sztandze oraz co raz większa muskulatura, ponieważ wraz z planem treningowym otrzymałem także wyliczoną , indywidualnie pode mnie dietę

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *